Cokoliv může být založeno pod [Různé].

Kdo si hraje nezlobí aneb prostě blbiny

15.08.2008 00:19
Když

(zhudebnění od autora Jiko zde)

 

Když

zlobí mě myš
a klávesnice drhne
prázdná je spíž
kafe se zvrhne
rozbiju abakus
prchne mi autobus
na hlavu trusu kus
přistane ptačí

(a boty tlačí)

 

mám jeden malý sen
co pod víčka se vtlačí:
že třeba za měsíc
anebo zítra už – kdo ví?
Koupím si ostrov svůj
koko-soví


 

Bo na koko-sovích ostrovech
tam rumy rostou na stromech
a taky kafe s medem
já uložím se na pláži
a zkusím kolik dokáži
koktejlů vypít s ledem.


 

Když
tíží mě kříž
že taky život drhne
samoty mříž
do zad nůž vrhne
skřípe mi skus
štěstí skluz
a moje blues
čím dál víc hořkne

 

(a srdce mokne)
 

 

mám jeden malý sen
co ze za slzy jukne
že třeba za měsíc
anebo zítra už – kdo ví?
Koupím si ostrov svůj
koko-soví

 

Bo na koko-sovích ostrovech
tam rumy rostou na stromech
a taky kafe s medem
já uložím se na pláži
a zkusím kolik dokáži
koktejlů vypít s ledem.

 

Tam nedopluje deprese
i černá vůbec nesnese
ten koko-soví eden
a jestli to tam neznáte
tak na co ještě čekáte -
vyplujem zítra....

 

Jedem?

 

 

Kempovaná

 

Zas mikrovlnky táhnou
Za sebou paneláky
K rybníkům posedají
A jejich lidi taky

 

Skládací ohně
K večeři bramboráky
Pověsit prádlo
A po západu satelit

Zas mikrovlnky táhnou
k přírodě zpátky – najít klid

 

Čiči - číííí

 

Bytem se prohání

Neviditelná kočka

Milejdy černá je jak zimní noc

 


Líčíme cukroví –

Do tmy si počká

Je mastmi mazaná víc než jen moc

 


Mizí nám pod vanou

Do čičích vesmírů

Značí svou starrgate kočičím tentononc

 


Kupujem konzervy

Kuřátka vaříme

Snad si nás povšimne alespoň do vánoc

 

Pro kočičí koč

 

Náš kocour
hraje na kytaru
bez kapodastru
a
z kocouřích jen not.

Snad skládá píseň
o plné misce
z alabastru
či
bezvýznamu bot.

Pak nad kuřátkem
mňoukne líně:
"Je příliš malé,
buď jak buď!"

Nažere se
a v křesle dříme...

V noci se změní
v černou rtuť.

 

Techno

 

Soused pouští techno -
to přestává všechno!
Celý dlouhý večer
- až by jeden brečel.
A já brečet nebudu
radši něco vyvedu.

/Třeba zajdu -  do kina. /

Soused hraje techno -
já už ho znám všechno.
Duní celý večer
- až by jeden brečel.
A já brečet nebudu
radši něco vyvedu.

/Anebo do vinárny /

 

 

grrrrrrr - crrrrrrrrr

 

Nesnáším budíka
když k ránu dotiká
a spustí svý: tudududu

Dostal by na hubu
    kdyby jen
              nějakou
                           měl

    by ji
             zas neměl

a byl by bez zubů


Nesnáším budíka
ačkoli netiká

protože je šmejd

digitální

 

 

Dědek

 

V pátek ráno hnedka

Potkala jsem dědka

Potkala jsem dědka

let měl čtyřicet

 

On se šoural na rohu

A nadával na nohu

A nadával na nohu

A na celej svět

 

 

Chvilku jenom maličkou

Až tě vezmu paličkou

Až tě vezmu paličkou

Budeš šťastnej hned

 

 

někdo mi ukrad šuplík s návodem k použití a mně to vůbec nevadí

 

sedím pod gaučem, pod kterej se už dávno nevejdu
dělám si bábovišky
a míchám čaj
tyčkou
z ledu
všechny svý sny
vždycky nosím s sebou
tak jich mám
plnou kapsu
levou
tu pravou taky
a na čele kotletu
obalenou
v kornflejkú

 

sedím pod gaučem pod kterej se už dávno nevejdu
miluju tuhle kockovanou deku
roztřeparáděnou
a třásně
mě šimraj pod uchem
nšo-či
oči
a lucernišky
všechny svý sny
vždycky nosím s sebou
na srdcedlani

na čele kotletu
obalenou
v kornflejkú
míchám si čaj
hůlkou
z ledu
bubliny z fáček
praskám si
maluju prstem
sedmou duhu
a citrón svítí
jako lampión
když z kostek stavím
další svět