Cokoliv může být založeno pod [Různé].

...a voda hoří v našich snech...

24.08.2008 18:19

 

V hale před nástupišti tančil muž. Tančil, točil se do kruhu, pobíhal s rukama roztaženýma a bzučel.

Při třetí otočce mu vyletěla z ruky stará odřená aktovka, v letu se otevřela a stala se s kometou s chvostem z papíru.

Mužovi to bylo jedno, svlékal se a rozhazoval svršky kolem sebe, až tančil jen v černobíle károvaných trenýrkách a zpíval o letu ke slunci, zatímco mu do vlasů lehal sníh...

A taje vločka v moji dlani, jen malá sněhová vločka...

...lidé spěchali tou zamračenou zemí sevření do vlastních naleštěných kleští, jen na chvíli ho možná vzali do očí mezi cvaknutím hodin a východem a pak ho zase odhodili s kelímkem od kafe z automatu do koše na odpadky.

Blížily se vánoce . Výlohy vyzdobené cingrlátky, zvonečky, světýlky, mašlemi. Výkřiky Akce a Jen do vyprodání zásob na obrovských cedulích. Zásoby balícího vánočního papíru, papírové tašky všech rozměrů, dárkový ruční papír, ….. reklamní letáky


Mami, udělej mi vlaštovku!
Počkej, musíme koupit ten správný papír...



Jsme jenom koníčci dřevění malovaní v kolotoči všedních dnů, chtělo by se křičet, kdyby bylo na koho. Kdyby byla naděje, že někdo bude rozumět, že někdo uslyší, v tom běhu, stále o výdech později...

A mami, kde se vyrábí mlíko?

V případě nenahlášení jakýchkoliv změn do osmi dnů od jejich vzniku se vystavujete nebezpečí postihu...
Nedostaví-li se cestující do pěti minut před odjezdem...
Doba minimální trvanlivosti:
Určeno k rychlé spotřebě
Hrozí-li nebezpečí prodlení
Protože jste nedodal včas potřebné doklady, bude vám odebráno

A jak Ti říká maminka, když Tě ráno budí do školy?
Dělej!, mi říká

.
Seděl jsem pod fontánou U Anděla. Teď v zimě je tu krásně teplo. Dav táhnul od výprodeje k výprodeji a městští holubi prohledávali odpadkové koše.
Přeplěné palety s levnými knihami a neviditelní integrovaní.
Možná jsem s nimi cítil, protože také nemám to správné rozhraní a možná proto, že ještě nebylo patnáctýho a tuzemák je čím dál dražší...


Co právě čtete?
Čtete?! Mám rozkoukanej hustej film
V jako vítězství, Jako starej, ale fakt jako hustej...


Nečekejte na zítřek, zahoďte svoji starou ledničku již dnes!
Tunel do pozítří je žvást (A i kdyby nebyl, nepotřebujete to vědět)
Nad sojovým masem pod umělými palmami šedne fantazie.
Japonští robotičtí mazlíčci a punčocháče ve spreji.
Plastové lahve stokrát jinak.

Jsme zastaralí dřív než se narodíme, dřív než nás vyrobí

Dnes v noci odešel další strom. Jen pár hrudek zaschlé hlíny a ztrácející se stopa kořenů, tak jako vždycky

Odečetl jsem v počítači jednu břízu. Prý byla poslední.

Zvláštní, nikdy by mě nenapadlo, že břízy můžou dojít. No, ještě máme olše. Akáty. Kleč. Možná i jeden, dva duby...

Na konci drátů zase dráty...

Uvařil jsem si guamatheu, i když mi nesvědčí a nasypal do ní cukr na celý týden. Snad na chvíli zaženu únavu.

Světlo zářivek je dnes tvrdší než jindy. Mám pocit, že mi vypaluje jizvy do kůže.